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@rogers1954 April 2024

こんにちは。
今日は、私たちが日本の皆様にお伝えしたい、「ハナ サン」が大事にしていることをお届けします。商品のクオリティ、エシカルな視線はもちろんのこと、チームとしてリスペクトという言葉は重要な価値観であり、原動力となっています。素材への敬意、製造工程への敬意、お客様への敬意。そして、日本へのリスペクトも忘れません。創業者のカリーヌは、日本の文化と建築に魅了され、極限の洗練と日本のモダンの強烈なコントラストを軸にブランドを立ち上げました。
また、日本人の敬意の表現の一つに名前の後、「さん」という言葉を使いますね。私たちのブランド名はカリーヌの長女の名前に「san」をつけて「ハナ サン」と名付けました。

最後に、私たちチームはオフィスの隣の「ル・ペロン」というシーフードレストランに集まることが好きです。そうそう、シェフは日本の美食に影響を受けているんですよ。

洗練と女性らしさと建築的ミニマリズムとの融合という独自のアイデンティティを持つ、私たちの春夏コレクションは、アンダルシアの白と青が眩いアズレージョにインスパイアされました。
ぜひ、お楽しみください。

輸出担当
ステファニーより

Hello.
I would like to discuss what we, at Hanasan, wish to share with the people of Japan and the values that are important to us. Aside from the quality of our products and ethical design, the word respect is an important value and driving force for us as a team.
Respect for the materials, respect for the manufacturing process, and respect for our customers. And we never forget respect for Japan. Carine, the founder, was fascinated by Japanese culture and architecture and founded the brand around the strong contrast between extreme sophistication and Japanese modernity. Also, one of the Japanese expressions of respect is the use of the word "san" after a name. We named our brand "Hana San" after our founder's eldest daughter, adding "san" to her name. Finally, our team likes to gather at a seafood restaurant called "Le Peron" next to our office. Yes, the chef is influenced by Japanese gastronomy. With a unique identity of combining sophistication, femininity, and architectural minimalism, our Spring/Summer collection was inspired by the dazzling white and blue azulejos of Andalusia. We hope you enjoy it.

Business Manager
Stéphanie

左から
創業者 カリーヌとデザイナー ジュリー

アンダルシアを浴びる
リラックスカジュアル

シックなモノトーンカラーがメインのコレクションに今季春夏は爽やかなインディゴブルーが登場。着る毎に肌に柔らかくなじんでくるコットン100%のデニムトータルルックがエレガント。

4月上旬入荷予定

取扱店舗 : JARDIN

Wellなひと、Roger’sを着る

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HANA SAN

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VILLAGALLO /
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